Propojení - Facebook

Propojení s Vaší stránkou na Facebooku se dá nastavit v sekci Propojení a podsekci Facebook.

Nastavení widgetu

Po nastavení widgetu bude možné přidat widget do Vašeho e-shopu pomocí nastavení v sekci Vzhled / Šablony (Prvky) a přetažením prvku Facebook na konkrétní pozici ve stránce. 

K nastavení widgetu máte k dispozici následující parametry:

  • Aktivní - Určuje, zda bude widget aktivní.
  • Facebook URL - URL adresa Vaší stránky na Facebook.com.
  • Šířka widgetu - Šířka widgetu na Vašem e-shopu v px.
  • Výška widgetu - Výška widgetu na Vašem e-shopu v px.
  • Zobrazit obrázek v záhlaví - Určuje, zda se v oblasti, která je na následujícím obrázku označena červenou barvou bude zobrazovat úvodní obrázek.



  • Zobrazit obličeje fanoušků - Určuje, zda se v oblasti, která je na následujícím obrázku označena červenou barvou budou zobrazovat profilové obrázky Vašich fanoušků.

  • Zobrazit příspěvky na zdi - Určuje, zda se v oblasti, která je na následujícím obrázku označena červenou barvou budou zobrazovat Vaše příspěvky.

Facebook pixel

Díky propojení Facebook pixel lze odesílat do Facebooku informace o Vašich zákaznících pro lepší organizaci reklamních kampaní. 

Náš systém je připravený odesílat následující události:

  • View Content - Zobrazení obsahu.
  • Add To Cart - Přidání do košíku.

Pro správné propojení přidejte Vaše ID do položky Facebook pixel ID.

 

Facebook API

Facebook Conversion API je nástroj Facebooku, který Vám umožňuje nahrávat události na webu přímo na servery Facebooku. Tento nástroj pomáhá spolu s Facebook pixelem zvyšovat efektivitu a měření reklamních kampaní. Více o Facebook API v naší nápovědě.

Pro propojení s Facebook API je potřeba mít zaregistrovaný firemní účet na Facebook bussiness manageru. Další podmínkou je použití Facebook pixelu.

Ve Facebook manageru vyberte zdroje dat a následně pixel, pro který chcete propojení nastavit. V záložce Nastavení sjeďte k sekci Coversion API.

 

 

Kliknutím na Vygenerovat přístupový token se Vám vygeneruje token, který zadáte do administrace Vašeho e-shopu, konkrétně v sekci Propojení / Facebook do položky Facebook API Token.

Správnost propojení lze ověřit ve facebook manageru, kde můžete použít záložku Testovací události. Po vložení URL Vašeho e-shopu se Vám zde zobrazí události, například návštěva e-shopu, přidání položky do košíku, …