V této sekci se nachází statistiky o klíčových slovech přes která Váš e-shop zákazníci nejvíce vyhledávali. Údaje se získávají z Vašeho Google analytics účtu. Z tohoto důvodu je pro zobrazení těchto statistik nutné mít správně propojený Google analytics účet v sekci Propojení / Google.
Klíčová slova jsou rozdělena do dvou sekcí Neplacené a Placené.
Statistiky vyhledávání lze filtrovat dle následujících údajů:
- Datum od
- Datum do
- Maximální počet údajů. Určuje kolik posledních záznamů bude v přehledu zobrazeno.
K dispozici máte přehledný graf, který zobrazuje 6 nejvyhledávanějších klíčových slov. V případě, že celkový počet klíčových slov je vyšší, tak se následující slova slučují do položky Další klíčová slova.
Pod grafem máte k dispozici přehlednou tabulku, kde jsou rozepsána jednotlivá klíčová slova s podrobnými informacemi. Druhý řádek v tabulce (poslední řádek nad čarou) zobrazuje součet všech záznamů v tabulce.
V tabule se dozvíte následující údaje:
- Počet návštěv - Celkový počet návštěv aktivních uživatelů Vaší stránky.
- Noví uživatelé - Počet uživatelů, kteří stránky navštívili poprvé.
- Počet uživatelů - Celkový počet uživatelů, kteří navštívili Vaši stránku.
- Zobrazení stránek - Celkový počet zobrazení stránek, započítávají se i opakované zobrazení.
- Průměrná doba trvání návštěvy - Průměrná délka relace.
- Míra okamžitého opuštění - Procento návštěv jedné stránky, při kterých nedošlo k žádné interakci se stránkou. Návštěva s okamžitým opuštěním má trvání 0 sekund.
- Transakce - Představuje počet dokončených nákupů na Vašem e-shopu.
- Tržby - Celkové tržby získané z elektronického obchodu.