Nastavení SEO optimalizace provedete v sekci Marketing a podsekci SEO.
V této části můžete nastavit tag Title (titulek stránky) a tag Description (popis stránky) pro jednotlivé části Vašeho e-shopu. Tyto prvky je dobré nastavit s rozvahou, určují totiž, jak Vaše stránka bude zobrazena ve výsledcích vyhledávání. Některé sekce mají vlastní nastavení SEO. V tom případě se primárně použije nastavení této sekce. Pokud sekce nemá SEO nastavené, použije se toto globální nastavení.
Nastavit lze následující sekce:
- Úvodní stránka - Hlavní stránka Vašeho e-shopu.
- Kategorie - Stránka s přehledem produktů konkrétní kategorie.
- Produkty - Stránka s detailem produktu.
- Výrobce - Stránka s přehledem produktů od konkrétního výrobce.
- Stránky - Stránka vytvořená v sekci Obsah / Stránky.
- Blog - Stránka ke se nachází seznam článků blogu.
- Článek blogu - Stránka s detailem článku blogu.
- Sestava produktů - Stránka se sestavou produktů která se definuje v sekci Vzhled / Menu.
V nastavení těchto parametrů lze využít předem definované proměnné. To znamená, že tato proměnná bude ve výsledku nahrazena konkrétním parametrem v závislosti na sekci, ve které se zrovna uživatel nachází. Dostupné proměnné pro každou sekci naleznete kliknutím na ikonu u každé sekce.
Více informací: