Hlídání produktů

Funkce hlídání produktů je užitečná funkce díky které vy máte přehled o tom na které zboží zákazníci nejvíce čekají a díky tomu můžete přizpůsobit doplňování skladu. A zároveň zákazník získá emailem upozornění na předem nastavenou změnu na skladu.

Pro správně využití této funkce je nutné mít zapnutou možnost hlídání produktů v sekci Nastavení / Produkty. Po zapnutí této funkce se na Vašem e-shopu v detailu produktu zobrazí ikona , na kterou když zákazník klikne otevře se mu nové okno ve kterém lze nastavit následující údaje:

 

  • Výběr varianty - Tato možnost se zobrazí v případě, že se jedná o produkt s variantami.
  • Upozornění po naskladnění - V případě, že se u produktu (varianty) změní skladová dostupnost na dostupnost typu Skladem, uživatel získá upozornění.
  • Upozornění na akční cenu - Zákazník obdrží upozornění pokud dojde ke snížení aktuální ceny u daného produktu (varianty).
  • Upozornění až cena klesne pod - Zákazník je upozorněn poté, jakmile cena u daného produktu (varianty) klesne pod hodnotu, kterou si nastaví.
  • E-mail - Zde zákazník vyplní e-mail, na který si přeje být upozorněn.

O tomto nastavení máte přehled v administraci a to v sekci Marketing / Hlídání produktů.

V přehledu vidíte všechny produkty, případně konkrétní varianty, o které mají zákazníci zájem. U každého záznamu je přehled o tom kolik zákazníků si přeje být upozorněno na konkrétní akci. U nastavení upozornění na pokles ceny pod konkrétní částku, zde máte sloupce nejvyšší cenový limit a průměrný cenový limit.

 

Pokud u daného produkty (varianty) snížíte například cenu, systém automaticky odesílá upozornění všem zákazníkům kteří, o tuto informaci mají zájem. Jakmile systém odešle e-maily všem zákazníkům, tak se tyto záznamy v přehledu hlídání automaticky mažou, takže při dalším snížení ceny již zákazník nebude upozorněn.