Informační e-maily slouží pro ruční odeslání e-mailu v dané sekci Vaší administrace. Na následujícím obrázku vidíte jak odeslat Informační e-mail ze sekce objednávky.
V přehledu vidíte pro jaké sekce lze daný e-mail použít (Objednávky, Faktury, Proforma faktury, Dobropisy, Dodací listy).
Nový e-mail přidáte kliknutím na tlačítko Přidat, otevře se Vám okno, do kterého vyplníte název e-mailu (tento název slouží pouze pro interní účely Vaší administrace).
Po přidání nového e-mailu nebo po kliknutí na konkrétní záznam se dostanete do editace e-mailu, ve které je možné editovat následující parametry:
- Aktivní - Určuje, zda se tento e-mail bude zobrazovat v konkrétních sekcích Vaší administrace.
- Název v menu - Slouží pouze pro interní účely Vaší administrace.
- Použitelné na - Zde vyberete v jakých sekcích Vaší administrace se tento e-mail bude zobrazovat.
Následující parametry se nastavují pro všechny aktivní jazykové verze - povolené jazyky:
- Předmět e-mailu - Předmět konkrétního e-mailu.
- Text e-mailu - Editace textu samotného e-mailu. Po kliknutí se Vám zpřístupní přehledný WYSIWYG editor.
V předmětu e-mailu nebo v textu lze použít proměnné, které jsou vypsány ve spodní části editace daného e-mailu.