Správa automatických e-mailů pro změnu stavu objednávek

V této sekci vidíte seznam Vašich stavů objednávek, které si předem nadefinujete v Nastavení / Objednávky (stavy objednávek). E-mail stavu objednávky, který v tomto přehledu vidíte šedou barvou není aktivní a nebude se odesílat.

E-mail stavu objednávky se bude odesílat automaticky jakmile nějakou objednávku převedete do konkrétního stavu. Např. pokud si nadefinujete e-mail pro stav Vyřizuje se a nastavíte e-mail jako aktivní, pak všichni uživatelé, kteří provedli objednávku dostanou e-mail jakmile tuto objednávku v administraci převedete do tohoto stavu.

Do editace e-mailu stavu objednávky se dostanete kliknutím na konkrétní záznam, zde je možné editovat následující parametry:

  • Aktivní - Určuje, zda se po změně stavu objednávky bude tento e-mail odesílat.
  • Připojit daňový doklad - V případě, že vyberete tuto možnost, bude k e-mailu připojen daňový doklad ve formátu PDF.
  • Připojit dobropis - V případě, že vyberete tuto možnost, bude k e-mailu připojen dobropis ve formátu PDF.

Následující parametry se nastavují pro všechny aktivní jazykové verze - povolené jazyky:

  • Předmět e-mailu - Předmět konkrétního e-mailu.
  • Text e-mailu - Editace textu samotného e-mailu. Po kliknutí se Vám zpřístupní přehledný WYSIWYG editor.

V předmětu e-mailu nebo v textu lze použít proměnné, které jsou vypsány ve spodní části editace daného e-mailu.