Nastavení - Dopravy a platby - Česká pošta - API

Propojení Vašeho e-shopu se systémem České pošty je jednoduché. V sekci Nastavení / Dopravy a Platby si připravíte dopravu například „Česká Pošta – Na poštu“, pokud chcete nabízet více služeb České pošty, připravíte si pro každou službu vlastní dopravu.  V detailu dopravy vyberete v položce Přepravní společnost -> Česká pošta (API).

Zobrazí se Vám nové položky k nastavení:

  • Služba – Vyberte konkrétní službu České pošty, například Na poštu.
  • apiToken – Bude rozepsáno níže.
  • secretKey – Bude rozepsáno níže.
  • IDCČK klienta podavatele - Bude rozepsáno níže.
  • ID lokace – Po vyplnění přechozích položek můžete nechat prázdné, po uložení dopravy se pod touto položkou zobrazí odkaz „Vyhledat lokace“. Po kliknutí na tento odkaz se Vám zobrazí okno, ve kterém budou dostupné lokace. ID požadované lokace z tohoto okna vložte do této položky.
  • Velikost štítku – Vyberte velikost štítku pro vytisknutí.
  • Křehké – Nastavte pokud chcete, aby všechny nové objednávky s touto dopravou byly označeny jako křehké. Toto lze nastavit ještě přímo u konkrétní objednávky.

Pro získání apiToken, apiSecret, IDCČK klienta podavatele kontaktujte Vašeho obchodního zástupce České pošty, který Vám přiřadí technologické číslo a zašle návod pro vygenerování požadovaných položek v systému postaonline.cz.