Marketing - Věrnostní systém

Nabídněte svým zákazníkům možnost sbírat věrnostní body přímo ve vašem e-shopu. Funkci můžete snadno aktivovat a nastavit v administraci v sekci Marketing / Věrnostní systém.

Po aktivaci věrnostního systému bude každý registrovaný zákazník automaticky sbírat body za své nákupy. Počet bodů lze každému zákazníkovi upravit ručně v sekci Zákazníci / Přehled – konkrétně v detailu daného zákazníka v položce "Věrnostní body".

V nastavení věrnostního systému najdete následující možnosti:

  • Měna - Určuje měnu, ve které budou ostatní hodnoty nastaveny. Tato měna slouží jako základ pro přepočty.

  • Jeden bod za - Určuje, kolik zákazník získá bodů za uvedenou částku s DPH.

  • Hodnota jednoho bodu - Určuje, jakou slevu představuje jeden bod. Nasbírané body lze uplatnit jako slevu při dalším nákupu. Výše slevy závisí na počtu nasbíraných bodů a této hodnotě.

  • Připsat body při stavu objednávky - Zvolte, při jakém stavu objednávky budou zákazníkovi body připsány (např. po vyřízení objednávky).

Pokud je funkce aktivní a zákazník je přihlášen ke svému účtu, v košíku uvidí:

  • možnost směnit nasbírané body za slevu.

  • informaci o tom, kolik bodů získá za právě prováděný nákup.