Nabídněte svým zákazníkům možnost sbírat věrnostní body přímo ve vašem e-shopu. Funkci můžete snadno aktivovat a nastavit v administraci v sekci Marketing / Věrnostní systém.
Po aktivaci věrnostního systému bude každý registrovaný zákazník automaticky sbírat body za své nákupy. Počet bodů lze každému zákazníkovi upravit ručně v sekci Zákazníci / Přehled – konkrétně v detailu daného zákazníka v položce "Věrnostní body".
V nastavení věrnostního systému najdete následující možnosti:
-
Měna - Určuje měnu, ve které budou ostatní hodnoty nastaveny. Tato měna slouží jako základ pro přepočty.
-
Jeden bod za - Určuje, kolik zákazník získá bodů za uvedenou částku s DPH.
-
Hodnota jednoho bodu - Určuje, jakou slevu představuje jeden bod. Nasbírané body lze uplatnit jako slevu při dalším nákupu. Výše slevy závisí na počtu nasbíraných bodů a této hodnotě.
-
Připsat body při stavu objednávky - Zvolte, při jakém stavu objednávky budou zákazníkovi body připsány (např. po vyřízení objednávky).
Pokud je funkce aktivní a zákazník je přihlášen ke svému účtu, v košíku uvidí:
-
možnost směnit nasbírané body za slevu.
-
informaci o tom, kolik bodů získá za právě prováděný nákup.