V systému máme připravenou možnost propojení se službou iDoklad, která patří mezi nejpoužívanější online nástroje pro fakturaci v České republice. Umožňuje snadné vystavování faktur, správu kontaktů a přehledné vedení účetních dokladů. V současné chvíli je v našem systému dostupná základní funkcionalita – přenášení vystavených faktur do iDokladu. Další možnosti integrace mohou být doplněny v budoucnu.
V sekci Propojení / iDoklad je k dispozici nastavení propojení. V záložce Základní nastavení si propojení aktivujete a vyplníte potřebné údaje:
- Client ID
- Client Secret
Tyto údaje najdete ve svém účtu služby iDoklad v sekci Nastavení / Aplikace – záložka API.
V rámci Základního nastavení si rovněž zvolíte, jaké údaje chcete do iDokladu přenášet:
- Faktury: Pokud toto vyberete, systém každou hodinu automaticky odešle nové faktury vystavené od data aktivace propojení. Přenesené faktury se v iDokladu zobrazí v sekci Prodej / Vydané faktury.
V záložce Historie najdete přehled všech přenesených záznamů. V tabulce jsou uvedeny následující informace:
- Kód: Identifikátor přeneseného záznamu
- Typ: Typ přeneseného záznamu
- Datum: Datum a čas přenosu
- Výsledek: Informace o úspěšnosti přenosu. Pokud během přenosu došlo k chybě, po najetí myší na ikonu se zobrazí detailní popis problému.