Nastavení základních informací o zákazníkovi

Po přidání nového zákazníka nebo po kliknutí na záznam v přehledu zákazníků se dostanete do editace, v první záložce "Základní informace" lze nastavit následující údaje:

  • Zákaznické číslo - Číslo zákazníka pro interní potřeby systému.
  • Měna a jazyk - Tyto hodnoty budou použity jako výchozí při vytváření nového dokladu přímo z editace zákazníka:
  • Ceník – Přihlášenému zákazníkovi se na Vašem e-shopu zobrazí ceny z vybraného ceníku.
  • Věrnostní sleva - Procentuální sleva, o kterou bude snížena celková cena objednávky vytvořená tímto zákazníkem.
  • Fakturační údaje - Zde najdete fakturační údaje zákazníka (jméno, ulice, číslo domu, město, PSČ, stát).
  • Údaje o firmě - Nepovinné položky - vyplní se v případě, že zákazník nakupuje na firmu.
  • Kontaktní údaje - E-mail, telefon.
  • Interní poznámka - Tato poznámka slouží pro Vaše účely, zákazníkovi se tato poznámka nebude zobrazovat.

V editaci údajů o firmě se nachází 2 užitečné funkce. A to ikonky za položkami IČO a DIČ. Ikona za položkou IČO Vám načte údaje o firmě z Aresu a automatický doplní do příslušných položek. Ikona za položkou DIČ Vám zkontroluje zda jste zadali platné DIČ, v případě že se jedná o existující DIČ, tak se Vám zobrazí zelená ikona , v případě neexistujícího DIČ se zobrazí červená ikona .